MIT TEGYEK, HA VALAMI LEMARADT A RENDELÉSBŐL, DE NEM SZERETNÉK KÉT SZÁLLÍTÁSI DÍJAT FIZETNI
Kedves Vásárlóink! Tudjuk, hogy lassan mindenkit elér a lázas karácsonyi készülődés! És bizony előfordul, hogy valami lemarad a rendelésből, amire mindenképp szükség lenne. Semmi gond, mindenre van megoldás! A gördülékeny ügyintézés érdekében az alábbiakat kérjük Tőletek!
Mindenképp adjatok le külön rendelést a lemaradt termékekre! Megjegyzésben tüntessétek fel a korábbi rendelés számát!
A második rendelésnél bankkártyás fizetés vagy banki utalás esetén kifizetett szállítási költséget természetesen vissza fogjuk utalni! ÍGY NEM FIZETTEK KÉT SZÁLLÍTÁSI DÍJAT!
A pótrendelésről érkező automatikus visszaigazoló emailre válaszolva jelezzétek felénk, hogy melyik korábbi rendeléshez szeretnétek csatolni a rendelést!
Igyekszünk minden kérésnek eleget tenni, kérjük, hogy segítsétek evvel a munkánkat!
Köszönjük együttműködéseteket!
Csodás adventi készülődést kívánunk, rengeteg karácsonyi dekor kelléket kínálva!
További érdekes kreatív cikkekért, újdonságokért kövess minket a közösségi médiában is!